top of page

PŘÍMĚSTSKÝ TÁBOR

TERMÍNY
TANEČNÍ - I.Termín 10.-14.7.2023
TANEČNÍ - II.Termín 31.7.-4.8.2023
KDE
Hb Dance taneční škola, Seydlerova 2150, Praha 13
PŘEDÁVÁNÍ DĚTÍ
Metro B - Nové Butovice (vestibul Seydlerova ul.)
7:45 - 7:55 hodin
hb Dance taneční škola
8:00 – 8:30 hodin
VYZVEDÁVÁNÍ DĚTÍ
hb Dance taneční škola, 16:30 – 17:00 hodin
Při nástupu na příměstský tábor je potřeba odevzdat bezinfekčnost,kterou naleznete v sekci KE STAŽENÍ.
CENA
celý týden - 3500 Kč
jednotlivé dny 900 ,- / den
Cena zahrnuje : oběd a 2x denně svačinu, ovoce, pitný režim, pomůcky, rekvizity, program, videonahrávky, diplom, zázemí, odměny kvalifikovaných lektorů a vedoucích, pojištění.
Ostatní platby za vstupy a atrakce budou upřesněny vždy den předem a vybírány v hotovosti v daný den.
PLATBA
Číslo účtu 1782749001/5500
VARIABILNÍ SYMBOL je číslo turnusu a letošní rok (např. 1. turnus je 12023). V případě více turnusů uveďte nejdříve opět čísla turnusů a následně číslo roku - 122023 a můžete platbu provést dohromady. V případě jednoho dne uvádíte pouze číslo turnusu.
V online přihlášce do důležitých sdělení uvádíte, o které dny se jedná.
SPECIFICKÝ SYMBOL je rodné číslo bez posledního čtyřčíslí.
DO POZNÁMKY UVEĎTE JMÉNO ÚČASTNÍKA A ČÍSLO TURNUSU
Přihláška se stává závaznou po přijetí platby.
PODMÍNKY ÚČASTI
Přihláška je platná až po přijetí platby na účet Pohyb Praha z.s.
STORNO PODMÍNKY
Při stornování přihlášky ze závažných zdravotních důvodů, které znemožňují účast na akci
(na základě potvrzení od lékaře) činí storno poplatek
-
min. 1 den před odjezdem 50% z celkové částky
-
v 1. den konání 70 % z celkové částky
Při stornován přihlášky bez udání závažných zdravotních důvodů, které znemožňují účast na akci
(na základě potvrzení od lékaře) činí storno poplatek
-
61 - 30 dnů před zahájením 25 %
-
29 - 14 dnů před zahájením 50 %
-
13 - 1 den před zahájením 75 %
-
v den zahájení 100 %
KDO SE BUDE O DĚTI STARAT
O děti se starají kvalifikovaní lektoři, kteří se věnují dětem celoročně na tanečních lekcích, letních táborech, workshopech, soustředěních i příměstských táborech. Více si můžete o lektorech přečíst v sekci lektoři.
CO S SEBOU
Všechny věci si může účastník ponechat v taneční škole po celou dobu konání. Vždy den předem hlásíme přesný program na druhý den. Účastník bude potřebovat: sportovní oblečení a obuv, přezůvky (taneční obuv, sálovky), láhev na pití, pláštěnku (nepromokavou bundu), kapesníky, kšiltovku, kopii průkazu zdravotní pojišťovny. V případě vyzvedávání jinou osobou, nežli je zákonný zástupce, písemný souhlas s vyzvednutím jiné osoby. Průkaz na MHD dětí starších 6 let, kapesné na osobní potřebu, batoh. V případě návštěvy koupaliště potřebuje krém na opalování, plavky, ručník, sluneční brýle. Program může být upraven podle počasí.
Případné dotazy rádi zodpovíme na telefonním čísle 774 944 272.
ladis
bottom of page